Cry - Rihanna

Listen:

Cry-Rihanna

一直觉得Rihanna的声音有一种魅力很吸引人



I'm not the type to get my heart broken

我不是那种让我的心破碎

I'm not the type to get upset and cry

我不是那种难过和哭泣

Cause I never leave my heart open

因为我从来没有离开我的心打开

Never hurts me to say goodbye

永远不会伤害我说再见

Relationships don't get deep to me

感情不深,我得到

Never got the whole in love thing

从来没有得到全部的爱的事情

And someone can say they love me truely

和某人说他们爱我真实的

But at the time it didn't mean a thing

但在当时并不意味着一件事

My mind is gone,i'm spinning round

我的头脑是消失,我旋转的圆

And deep inside,my tears i'll drown

并在内心深处,我的眼泪我会淹死

I'm losing grip,what's happening

我失去控制,发生什么事情了

I stray from love,this is how I feel

我偏离爱,这就是我的感觉

This time was different

这一次是不同的

Felt like,I was just a victim

觉得,我只是一个受害者

And it cut me like a knife

和它把我像一刀

When you walked out of my life

当你走出我的生活

Now i'm,in this condition

我现在,在这种情况下

And i've,got all the symptoms

和我,得到所有的症状

Of a girl with a broken heart

一个女孩带着一个破碎的心

But no matter what you'll never see me cry

但无论如何你永远不会看到我哭

Did it happen when we first kissed

为什么会出现当我们第一次亲吻了吗

Cause it's hurting me to let it go

造成的伤害我放手

Maybe cause we spent so much time

也许因为我们花了这么多时间

And I know that it's no more

我知道这是没有更多的

I shoulda never let you hold me baby

我应该不会让你抱着我宝贝

Maybe why i'm sad to see us apart

也许我为什么难过看到我们分开

I didn't give to you on purpose

我没有给你的

Gotta figure out how you stole my heart

要搞清楚你偷走了我的心

My mind is gone,i'm spinning round

我的头脑是消失,我旋转的圆

And deep inside,my tears i'll drown

并在内心深处,我的眼泪我会淹死

I'm losing grip,what's happening

我失去控制,发生什么事情了

I stray from love,this is how I feel

我偏离爱,这就是我的感觉

This time was different

这一次是不同的

Felt like,I was just a victim

觉得,我只是一个受害者

And it cut me like a knife

和它把我像一刀

When you walked out of my life

当你走出我的生活

Now i'm,in this condition

我现在,在这种情况下

And i've,got all the symptoms

和我,得到所有的症状

Of a girl with a broken heart

一个女孩带着一个破碎的心

But no matter what you'll never see me cry

但无论如何你永远不会看到我哭

How did I get here with you,i'll never know

我怎么会在这里和你在一起,我永远不会知道吗

I never meant to let it get so,personal

我从来没有打算让它变得如此,个人

After all I tried to do,stay away from loving you

毕竟我试图做的,远离爱你

I'm broken hearted,I can't let you know

我很伤心,我不能让你知道

And I won't let it show

和我不会让它显示

You won't see me cry

你不会看到我哭

This time was different

这一次是不同的

Felt like,I was just a victim

觉得,我只是一个受害者

And it cut me like a knife

和它把我像一刀

When you walked out of my life

当你走出我的生活

Now i'm,in this condition

我现在,在这种情况下

And i've,got all the symptoms

和我,得到所有的症状

Of a girl with a broken heart

一个女孩带着一个破碎的心

But no matter what you'll never see me cry

但无论如何你永远不会看到我哭

This time was different

这一次是不同的

Felt like,I was just a victim

觉得,我只是一个受害者

And it cut me like a knife

和它把我像一刀

When you walked out of my life

当你走出我的生活

Now i'm,in this condition

我现在,在这种情况下

And i've,got all the symptoms

和我,得到所有的症状

Of a girl with a broken heart

一个女孩带着一个破碎的心

But no matter what you'll never see me cry

但无论如何你永远不会看到我哭

All my life...

所有我的生活…


评论
热度 ( 41 )

© Daniel yang | Powered by LOFTER